Wednesday, August 31, 2011

This is it...

Ja menskens, het is zover. Mijn laatste dagen in de Juuuuw Ess of EEE om het op zen Eddy wally's te zeggen, zijn geteld.

Ik heb na een paar drukke en hectische dagen deze morgen eerst mijn laatste missie gevlogen om dan een tweetal uurtjes later alweer te vertrekken voor men CPL check. Een heavy vluchtje bij 42' met examinator George Mathuvis naast mij. Mensen uit het luchtvaartwereldje kennen hem zeker. Hij was vroeger onze chief flight instructor en heeft duizenden uren ervaring op tientallen vliegtuigen. Maar het is een Limburger, uit Zonhoven nog wel. Niet zo ver van mijn thuis dus. En dat merk je wel in zijn down to earth manier van werken.

De vlucht zelf was naar mijn mening niet zo super, ik vreesde zelfs dat ik er niet ging door zijn. Maar eenmaal die CPL skill check pass geschreven werd in men logbook wist ik het zeker. Ik ga niet meer vliegen hier in de States, en kan mijn koffers beginnen pakken. Voor ik het weet sta ik weer in het Genkse!

Nog een paar dagen dingen regelen, genieten van de laatste dagen zon en warmte en dan weer beginnen nadenken hoe koude aanvoelt. Want dat ga ik wel ervaren eenmaal thuis.

Ik kijk er nu echt hard naar uit, het kan niet snel genoeg gaan. Maar morgen nog eerst concertje van Deadmau5 meepikken en genieten! Commercial pilot vfr... ik besef het nog niet echt :D


No comments:

Post a Comment