Tuesday, March 1, 2011

Update

Het is alweer een weekje geleden da ik hier nog wat gezet heb. Ondertussen heb ik weer niet al teveel gevlogen.

Ik heb na mijn vaste 2 dagen een dag gevlogen maar dan zaterdag en zondag weer niet omdat mijn instructeur een aantal checkrides moest afnemen van de vorige promotie. Nu heb ik wel weer twee dagen op rij gevlogen gisteren en vandaag. Gisteren was redelijk maar het was redelijk turbulent en de wind nam toe dus we hebben de vlucht voortijdig moeten afbreken. Vandaag hebben we die dan afgewerkt en wat extra oefeningen gedaan.

Het begin was niet zo goed maar het verbeterde en naar het einde toe ging het zelfs goed. Mijn instructeur was happy dus was ik dat ook. Ook is er nog veel ruimte op verbetering. Maar die is er altijd natuurlijk. Volgende keer weer een beetje beter.

Ik moet nog 1 missie doen normaal gezien voor mijn pre solo checkride maar het kan zijn dat ik nog een extra missie moet doen. Dat zien we dan wel weer. Normaal heb ik nu twee dagen vrij maar omdat men instructeur toch een paar herkansingen moet doen van checkrides morgen of overmorgen kan het zijn dat ik ergens tussenin nog moet vliegen. Ik zou het niet erg vinden. Het mag wat vooruit beginnen gaan.

Bon genoeg over het vliegen nu. Ik ben gisteren samen met Ivo Yves naar de luchthaven van Phoenix gaan brengen. Hij vloog immers naar Las Vegas om daar zijn ouders weer te vergezellen en om nog een paar dagen een rondreis af te werken voor ze tegen het einde van de week weer naar huis gaan.

Het voordeel is dan weer dat ik nu een paar dagen de limo voor mijn eigen heb. Altijd leuk zo zelfstandigheid. Ik mis mijn eigen auto eigenlijk wel, nu moet ik altijd rekening houden met Yves en die duitse baanvastheid mis ik wel in de limo :D Maar ik moet absoluut niet klagen, Yves en ik komen goed overeen op dat gebied.

Zondag zijn we trouwens naar The Anthem geweest, een outlet openlucht winkelcentrum te vergelijken met Maasmechelen Village, alleen een paar keer groter.
Ik heb me er nog eens laten gaan en heb best wel wat geld uitgegeven maar als ik zie wat ik er voor in de plaats heb gekregen is het echt nog een koopje. Maar het blijft geld natuurlijk.
2 hemdjes, 3 broeken en ne polo rijker nu. Terwijl ik voor het geld dat ik heb uitgegeven hoogstens de twee hemden had in Belgie. En het zijn wel dure merken dus het is wel kwaliteit. Ik ga er zeker nog eens heen voor ik terug naar huis ga. 30$ voor een Levis jeans is toch geen geld bijvoorbeeld.

Het was de lange rit van een uur wel waard. En het grappige is dat het eigenlijk nog altijd in dezelfde stad is. Een Amerikaanse steenworp zeker ^^

Verder is er niet veel nieuws te vertellen. Ik leef nog, ik heb nog geen vliegtuig de grond in gevlogen en er zijn geen personen/dieren gekwetst geraakt bij het schrijven van deze blog.

Ik ga nu nog wat winkelen en genieten van het mooie weer hier.

No comments:

Post a Comment