Wednesday, February 23, 2011

To the airport James!

Gisterenavond en vandaag was ik bekend onder mijn alter ego 'James the limodriver'. Yves zijn ouders kwamen gisterenavond nl aan in Phoenix en ik ben meegegaan om hen samen met Yves te verwelkomen en de limodriver te zijn zodat Yves samen vanachter bij zijn familie kon zitten.

Ik heb samen met mijn instructeur nog wat moeten afspreken om op tijd terug in de Springs te zijn om samen met Yves te vertrekken want ik had een late vlucht en moest nog eerst backseaten met Alex. Uiteindelijk ben ik direct na landing mogen vertrekken terwijl mijn instructeur het toestel op zijn plek ging zetten. De debriefing gaan we na mijn vrij dagen doen. Er valt trouwens wel wat te debriefen want de vlucht trok weer op de ballen. Het lag deels aan het toestel maar ik had er mee moeten kunnen omgaan. Soit, bad day heeft iedereen wel eens zeker. Volgende keer weer beter!

Terug naar de familie Berben die toekwam, met kepie en witte (nuja wit...) handschoentjes stond ik ze samen met Yves op te wachten. Het leuke was dat de gate vlak langs de parkeergarage was en we ze dus hebben zien toekomen aan de gate en direct op de juiste plek waren.

Er was er ene dolgelukkig op dieje moment ze. En ik geef hem geen ongelijk, het is voor hem tenslotte ook al drie maanden sinds hij zijn ouders, broer en Val zag.

De limo viel in ieder geval in de smaak. Het was een rit in stijl naar het hotel en erna naar Applebee's waar we nog iets zijn gaan eten.

Vandaag was ik ook limodriver van dienst want Yves moest vliegen in de voormiddag en ik ben zijn ouders dan gaan halen in hun hotel en zo naar de luchthaven waar ze een rondleiding hebben gekregen.

Yves is gelukkig, zijn familie is gelukkig, meer moet dat niet zijn he. Mijn job zat erop, ik heb Yves gelaten voor de rest van de dag. Ik kon mijn was doen en de andere taakjes van de dag.

Morgen nog een vrije dag en dan weer erin vliegen! Aleja niet letterlijk e, ge snapt wat ik bedoel. :)

No comments:

Post a Comment