Wednesday, February 9, 2011

Shopping time

Na mijn eerste vlucht gisteren ben ik na vele malen uitstellen gaan shoppen met Yves en Nerd in Scottsdale . Een winkelcentrum dat echt huge is vergeleken met hier. Maar er zijn er nog veel grotere, maar die in Phoenix is een uur en half rijden van hier en dat is een beetje ver op het moment.

Als een echte president achter in de limo, Yves aan het stuur en Nerd langs hem. Damn die limo is echt nice vanachter, heerlijk comfortabel, keiruim, meer moet da niet zijn.

We hebben er wat koopjes kunnen doen, al moet ik zeggen dat veel bekende merken even duur zijn als thuis. Maar er zijn dan weer winkels waar je koopjes kan doen en dat heb ik dan ook gedaan. Net zoals Yves en Nerd trouwens :)

Voor de prijs van een jeansbroek in België heb ik gisteren een mooie dikke trui, 6 T shirts en een poloke gekocht.

Je kan er wel uren rondlopen en we hebben ook even een stop gemaakt aan de foodcorner bij Panda Express, een soort fastfoodketen met chinees eten. Niet slecht eigenlijk. En volgens hun niet meer dan 250cal per entree, maar ik geloof er toch niet veel van :p

Je vond er ook een aantal zalige shops zoals een Crocswinkel, Windowsstore, Vans store, memoribilliastore van American football en baseball,... echt nice.

Achteraf ben ik met Alex, LJ en Thomas nog iets gaan drinken in Applebees en erna naar de film geweest met LJ en Thomas.

Dat was ook een ervaring: 25 zalen maar allemaal superklein, onze was misschien voor 50 man ofzo. En je kan er hotdogs, pizza, pretzels en dergelijk warm eten kopen voor in de zaal. En een butterdispenser voor de popcorn, puur gesmolten boter, degoutant eigenlijk.

Ik heb het op M&M's en een fleske water gehouden.

Bon, dit was het weer voorlopig, ik heb nu twee vrije dagen en ga wat was doen, wat leren en genieten van het goede weer :)





Ik ga die beenruimte nog missen...


1 comment:

  1. zag ik daar wat rozige snoezelige beentjes??? Nog wat zonnen hé jongske!
    groetjes van uw TLeen

    ReplyDelete